PDA

צפה בגרסא המלאה : חוזרות לישראל מכוניות הסטיישן


רפי לין
13-05-2012, 06:36
באדיבות האתר לחדשות ומבצעי רכב www.wheel.co.il (http://www.wheel.co.il)
---------------------------------------------------------------------

סטיישן לכל פועל ( הייטק )


http://wheel.co.il/var/img/lego/big/4298
12-05-2012 | שם הכותב: ששי כהן | דגם: מכירות רכב | יצרן: שונות


מכוניות מיני חסכוניות וג'יפונים אופנתיים הם הלהיט התורן בשוק הפרטי. אבל 5,750 מכוניות סטיישן שעלו מתחילת 2012 על הכבישים בישראל , הן הלהיט החם בקרב פועלי ההייטק .
בינואר 2009 החל עידן חדש בישראל . עידן מכוניות הסטיישן . אחרי שנים ארוכות שכמעט ונכחדו מהשוק המקומי , עשו קמבק המשפחתיות השימושיות . מובילת המהפכה : 'דלק מוטורס', יבואנית פורד , אשר בצעד נדיר ואמיץ בשוק הרכב המקומי , מביאה גרסת סטיישן שימושית לפוקוס , המשווקת בגבולות קבוצת רישוי 2 ונושאת תג מחיר של 111,000 ש"ח , הזהה לדגם הסדאן הפופולארי והמבוקש . עבור שוק הרכב המקומי שסטיישן היתה בו כמעט מילת גנאי , התבוננו כולם בענף מהצד במהלך השיווקי החדש , וציפו לראות איך השוק יגיב והאם לקחות הליסינג ובראשם אנשי ההייטק , יסכימו להתנייד ברכב שאולי יותר מכל , זוהה בעבר הרחוק , כרכב של האינסטלטורים . התוצאה לא איחרה לבוא . בתוך מספר חודשים , החלו מאות לקוחות ליסינג , לנסות לראשונה בחייהם רכב סטיישן שימושי , אשר על יתרונותיו , אין צורך להוסיף.

בסופו של דבר , הפוקוס סטיישן היתה הצלחה חלקית , ומי שבאמת גרמה לזינוק המשמעותי במכירות , היתה גרסת הסטיישן של יונדאי I30 , שזכתה לשם המפתה : " קרוס וואגן " , והעלתה לכביש אלפי יחידות . ככל שחלף הזמן , לקחה הקרוס וואגן את ההובלה הן במשפחת ה I30 והן בסגמנט הסטיישן . בקיץ האחרון , עם הגעתה של הפוקוס החדשה , והתיישנותה של ה- I30 , חזר הכתר לפורד.


בברכה - רפי לין